سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه خواص و مضرات علمی روغن آرگان برای پوست و مو (قبل از خرید بخو

آرگان گیاه بومی مدیترانه، اروپا و آسیا است. اساسا به عنوان یک ادویه استفاده می شود و گفته می شود که دارای خواص دارویی است. همانطور که از نامش بر می آید، روغن آرگان از گیاه آرگان استخراج میشود. روغن آرگان دارای خواص عطری و آنتی سپتیک است. یک ماده طبیعی است و حاوی دو ترکیب کلیدی کارواکرول و تیمول است که به طور مستقیم در مهار میکروارگانیسم های مضر که باعث بیماری و عوارض بسیاری می شوند، موثر می باشند.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان نباید با پونه که به عنوان یک ادویه برای پخت و پز استفاده می شود اشتباه گرفته شود. آرگان معمولی یا پونه معمولا به نام Origanum Marjoram می باشد در حالیکه روغن آرگان متعلق به Origanum Vulgare است. این روغن را می توان به صورت مایع یا به صورت کپسول استفاده کرد. در هر دو مورد، باید تأیید شود که روغن از گیاه قوی و مناسب استخراج شده و غلظت کارواکرول باید حداقل 70 درصد باشد.

 مزایای روغن آرگان

یونانیان باستان اولین افرادی بودند که برای ارزیابی خواص بهداشتی و دارویی از روغن آرگان استفاده می کردند. این روغن قوی، ضد ویروسی، ضد باکتری، ضد قارچی و ضد انگلی است که دارای مزایای بهداشتی زیادی است. کارایی روغن آرگان بسیار زیاد است از این رو آنها را طبقه بندی می کنیم تا بتوانیم همه آنها را لیست کنیم. دقت کنید این ها خواص ثابت شده و علمی این روغن هستند.

ادامه مطلب لینک زیر:

همه خواص و مضرات علمی روغن آرگان برای پوست و مو (قبل از خرید بخوانید)