سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین خواص و عوارض مارچوبه و طرز صحیح استفاده از آن (ثابت شده

در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی در سرتاسر دنیا، تمامی خواص، مضرات، نحوه مصرف و بهترین زمان خوردن مارچوبه را در اختیار شما قرار می دهیم.

مزایای سلامتی مارچوبه

بله خوردن مارچوبه باعث می شود ادرار بو بگیرد. با این وجود دلایل زیادی برای پر کردن بشقاب خود با این سبزی بهاره عالی وجود دارد. این سبزی روشن دارای ویتامین ها و مواد معدنی خوب مانند ویتامین A، C، E، K و B6 و همچنین فولات، آهن، مس، کلسیم، پروتئین و فیبر است. به لطف تمام این مواد مغذی، مارچوبه دارای مزایای زیادی برای سلامتی است.

Keri Gans، یک مشاور تغذیه در نیویورک و نویسنده رژیم غذایی، می گوید: مردم قطعا باید از این سبزیجات استفاده کنند. آن را می توان به صورت برشته شده، کبابی و یا افزودن به یک وعده غذایی پاستا با روغن زیتون، گوجه فرنگی گیلاس و میگو کبابی استفاده کرد. در اینجا، 10 دلیل برای خوردن مارچوبه در فصل بهار وجود دارد.

1- کاهش وزن

مارچوبه نه تنها چربی و کالری پایینی دارد (یک فنجان فقط 32 کالری دارد)، بلکه دارای مقدار زیادی فیبر محلول و غیرحلال است، در صورتی که سعی در کاهش وزن دارید، انتخاب خوبی است. از آنجا که بدن به آرامی این فیبر را هضم می کند، باعث می شود در بین وعده های غذایی احساس سیری داشته باشید.

ادامه مطلب لینک زیر:

جدیدترین خواص و عوارض مارچوبه و طرز صحیح استفاده از آن (ثابت شده)