سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 تا از بهترین روغن های گیاهی برای رشد سریع مو و تقویت آن کدامن

روغن های ضروری از گیاهان از طریق روش های تقطیر یا تبخیر استخراج می شوند. در حالی که روغن ها اساسا بخاطر قابلیت های معطر خود معروف هستند، دارای خواص شیمیایی قوی هستند که می تواند برای سلامتی مو مفید باشد. روغنهای ضروری در شرق و هومیوپاتی به علت اثربخشی و عوارض جانبی کم و کم خطر بودن به عنوان یک جایگزین داررویی مورد استفاده قرار می گرفته اند. از مزایای برخی روغنهای ضروری، بهبود سلامتی مو است. روغن های مختلف می توانند از کمک به رشد مو تا قوی کردن مو و ریشه و درخشندگی مورد استفاده قرار گیرند.

1-روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس می تواند باعث افزایش رشد مو شود. دانشمندان دریافته اند که روغن اسطوخودوس دارای خواصی است که میتواند رشد سلولها را افزایش دهد و استرس را کاهش دهد، محققان دریافتند که این روغن قادر به تولید سریعتر مو میشود. همچنین دارای خواص ضد میکروبی و ضد باکتری است که می تواند سلامت پوست سر را بهبود بخشد.

چندین قطره روغن اسطوخودوس را با 3 قاشق روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل مایع مخلوط کنید و آن را به صورت مستقیم بر روی پوست خود بمالید. این کار را حداقل 10 دقیقه قبل از شستن مو و شامپو زدن انجام دهید این کار را چند بار در هفته میتوانید انجام دهید. راجب اسطوخدوس بیشتر بخوانید!

ادامه مطلب لینک زیر:

10 تا از بهترین روغن های گیاهی برای رشد سریع مو و تقویت آن کدامند؟